“Космос” від Philipp Plein та український бренд “WeAnnaBe” на тижні моди у Нью-Йорку

Модний сезон осінь-зима 2018/2019 у Нью-Йорку в самому розпалі.

Розглянемо найяскравіші образи детальніше.

Колекція ALEXANDER WANG – на нову колекцію дизайнер надихався великими корпораціями та офісним стилем. Вона розрахована на справжніх “Lady Boss”,  сміливі вбрання чорного кольору зі шкіри та трикотажу, приталені силуети, міні-спідниці. Дизайнер вважає, що офісний стиль – це не нудні сірі жакети та костюми.

В уяві Вонга – це сексуальні та зухвалі вирізи на коротких спідницях, легкі тканини, поєднання спортивного та стриманого стилів. Дизайнер повернувся до стилю girlboss 1980-х.

Схожість – у злегка піднесених плечах, кольорі фуксії, що був особливо популярний тоді, невеликих окулярах і комбінезонах. Сучасність же проявляється в рясному використанні блискавок, написів на панчохах, брюках і сорочках.

Колекція BOTTEGA VENETA – креативний директор Томас Майєр віддав перевагу теплим відтінкам бургунді, гірчичного, фіолетового, винного, памаранчевого та синього кольорів.

Головною родзинкою колекції стали шовкові комплекти: піжами, сукні, спідниці, які носять разом із довгими вовняними пальто або шубами із тваринними принтами.

Так, тигровий принт, який уже став трендом, є всюди: на комірах, пальто, куртках та сорочках.

А презентувати нову колекцію запросили відомих топ- моделей, таких як Джіджі Хадід, Кайя Гербер, Ірина Шейк.

Колекція JUICY COUTURE –  це перший самостійний показ бренду на тижні моди в Нью-Йорку. Новий креативний директор Джеймі Мізрахі взялася повністю змінити стиль бренду та відійти від примітивних рожевих костюмів зі стразами.

Таким чином нова колекція вийшла повністю молодіжною та з найстильнішими елементами: багатошаровість, квіткові візерунки, шкіряні костюми та сміливе забарвлення.

Особливо помітний вплив 1970-х, що проявляється в триколірних смужках, характерних на той час поло, костюмах витягнутого силуету .

Колекція Philipp Plein – феєричне шоу дизайнера нагадувало сцени із кінофільму “Трансформери”, моделі прилетіли на подіум на літаючій тарілці, а допомагав їм один із трансформерів.

Модельєр як завжди дивує епатажністю образів, великою кількістю блиску та відвертістю. У колекції представлені образи для відпочинку в горах: сріблясті, рожеві та чорні пуховики, довгі боти із хутра, сноуборди зі стразами – все це і справді схоже на іншу планету.

Колекція WeAnnaBe – особливо привертатиме увагу українських модниць. Модельєри з Одеси представили демократичний український бренд.

Дівчата також показали кілька образів зі своєї нової колекції на тижні моди у Нью-Йорку. Пишаємося.

Зовсім скоро речі можа буде придбати в Україні на офіційному сайті бренду.

Креативний директор Анна Сокол

Редакція

Редакція “Українського репортера”