Мешканці столиці розказали, як “гаряче люблять” Київенерго

Дороге наше Київенерго. Так усе частіше на сторінці цієї організації у Фейсбуку починаються десятки листів киян. Люди вже звикли, що тарифи на житлово-комунальні послуги зростають безперервно, і 2018 рік винятком не буде.

Однак ці тарифи стали вже просто захмарними. До того ж нас змушують платити космічні суми за послуги, які відсутні місяцями! Це і хвилює мешканців столиці найбільше. Ось що вони пишуть у соцмережах.

Дар’я Ковтанюк: Хто підкаже, чому Київенерго надсилає платіжки з певною сумою за гарячу воду, якщо гарячої води немає з червня?

Александр Коваленко: З травня 2017 року і по нинішній день за адресою вул. Новикова-Прибоя, 9 відсутня гаряча вода, кожен раз обіцянки Київенерго дати воду не виконувалися. Кожен день нові дати. Коли буде гаряча вода?

Александр Всеволодович Седой: Мені знову Київенерго “засандалив” 13,5 кубів, коли за лічильником – 1 куб. І не додзвонитися, і не достоятися.

Denis Krugliak: Скільки буде тривати неподобство з гарячою водою за адресою Оболонський проспект, 28-в? Коли буде вода, і скільки ще її відключатимуть? Хто підкаже, чому Київенерго надсилає платіжки з певною сумою за гарячу воду, якщо гарячої води немає з червня?

Tamara Shigaeva: Платіжку за грудень принесли з сумою, в два рази більшою, ніж за листопад, хоча і на вулиці, і в квартирі була приблизно однакова температура. Ніякі проблеми з олігархами-монополістами ніколи не будуть вирішені, якщо в країні не будуть створені власні біржі, де будуть абсолютно прозорі ф’ючерсні контракти на поставку вугілля, газу тощо, і де зможуть реалізовувати, в тому числі, вугілля з окупованих територій за програмою типу “вугілля в обмін на продовольство”. Ви думаєте, влада не розуміє, що без бірж немає і ринкової економіки? Відмінно знає. Але їй не потрібна прозора ринкова економіка. Двадцять шість років влада чинить опір цьому, оскільки на маніпуляціях із тарифами на паливні ресурси сама заробляє шалені гроші, так само як і на маніпуляціях із валютним курсом.

Лілія Рижук: На вулиці Полковника Потєхіна з травня відсутня гаряча вода, в жовтні дали, а в грудні знову вимкнули. Київенерго годує “завтраками”. Скільки можна брехати, де вода? Платимо сумлінно, є переплата… агов, Київенерго, де вода? На дворі грудень…

Ірина Міщенко: Нешановне Київенерго! Ознайомтеся з чинними ДБН і хоча б дізнайтеся, що таке капітальний ремонт і реконструкція.

Владимир Степенев: З травня 2017-го відсутнє гаряче водопостачання за адресою вул. Новикова-Прибоя, буд. 9. Усі обіцянки Київенерго дати воду – брехня! Коли буде гаряча вода?

Kate Kosenko: А ще в нас є лічильники на гаряче водопостачання. І щомісячна своєчасна оплата. І подача показників лічильників. А потім ви берете, ліпите казна-що в квитанції і опля: +5 кубів з неба! Якийсь “банк” мені в особистому кабінеті намалював.

Dima Ventskovsky: Долучаюся до всіх коментарів! Ось двічі подали заяву на перерахунок і АКТ про те, що на лічильнику 20 куб. м, в нас бойлер! Чому в квитанції 105(!) кубів?

Denis Vovk: Де світло в Дарницькому районі? Навіть трамваї зупинилися. Невже важко попередити людей?

Александр Жилин: На вул. Новикова-Прибоя, 9 з травня місяця немає гарячої води. Скільки можна знущатися з людей ?

Svitlana Neschetna: На Ірпінській, 2 вода так і не з’явилася. Ви знущаєтеся?! Три будинки з 10 вересня без гарячої води. Що за свавілля?! Коли на Ірпінській, 2, Доброхотова, 1 та Доброхотова, 1-б буде гаряча вода?!

Александр Коваленко: З травня 2017 р. за адресою вул. Новикова-Прибоя, 9 відсутня гаряча вода. В сотий раз запитую: коли буде гаряча вода?
У грудні воду дали, а нагріти забули, з крана гарячої води ллється крижана!

Anna Marj: Без попереджень і об’яв: Дубровицька, 10 – два дні немає опалення і гарячої води. Вибачайтеся. Реагуйте! Виправляйте!

Ия Кринская: Прибудинковий лічильник тепла на вулиці Волкова, 12-а. За 13 днів теплого листопада – 0,4127 гігокалорій. Панове, а не зажирно вам буде? Ви реально вважаєте, що це хтось буде оплачувати?

Valentina Titarenko: Київенерго! На вул. Полярна, 6-а 14.12 в 13.00 відключили опалення та гарячу воду через аварійну ситуацію! Працювала ремонтна бригада до 10.00 15.12.2017 р. Все кинули і поїхали. Все розкопано, і ями не обгороджені з підсвічуванням! На вулиці ніч! Якщо люди впадуть у цю яму? Попереду 2 вихідних! Чому не довели до кінця ремонтні роботи? Коли буде тепло?

Svitlana Neschetna: А чому ніякої реакції? Три будинки з 10 вересня без гарячої води! Коли на Ірпінській, 2, Академіка Доброхотова, 1 та Академіка Доброхотова, 1-б відновлять гаряче водопостачання?!

Rud Irina: В особистому кабінеті відсутні поточні показники будинкових лічильників тепла, які передаються модемом через GSM. Коли вони будуть у доступі?

Yuriy Zagrai: Яким чином ви пропонуєте передавати показники, якщо не працює особистий кабінет? Додзвонитися до оператора взагалі нереально.

Ксенія Журбенко: А коли з’явиться опалення за адресою Василя Порика, 14-а, м. Київ?

Andriy Yermolenko: Я вже 3 роки не користуюся гарячою водою, показання лічильників регулярно передаю через особистий кабінет на вашому сайті, чому мені нарахували борг понад 2400 грн? Що мені робити з цим боргом і як взагалі відмовитися від послуги з гарячою водою?

Nadiia Kotenko: Ви такі “класні”, що просто немає слів! Щось там ремонтуєте і розказуєте про свої перемоги, а в мене вже вдруге за цю зиму виключають тепло і гарячу воду, ви маєте совість? (Вул. Васильківська 2, з учорашнього дня ні води, ні тепла.)

Julia Kotenko: Дорогий Київенерго, дуже прошу вас пояснити причину відсутності гарячої води на Булаховського, 42/43! Майже рік немає води. Коли ввімкнете? На вашій гарячій лінії говорять, що підрядник, який проводить ремонтні роботи, термінів не називає… Де, що і чи взагалі ремонтується? Рік вже, шановні!

Анна Левицька: Шановні, поясніть, чому на лінії вашої компанії ніколи не можна додзвонитися? На телефоні – вже другу годину. Або всі лінії зайняті, або час очікування перебільшує 20 хвилин. Як вчинить пристойний менеджер? Збільшить кількість телефонних ліній і покращить якість обслуговування. Натомість ви зберігаєте систему, за якої неможливо додзвонитися. І для таких людей, як моя мама, це фактично вирок: вона ледь ходить і прийти до вашої контори, аби вистояти в черзі 5-6 годин, фізично не може. А проблема наступна: ваша компанія з якогось дива вписала їй 9 кубів використаної гарячої води. При тому, що в мами вже другий рік поспіль стоїть бойлер і вашими низькоякісними послугами вона взагалі не користується. Тобто, ви вигадуєте якийсь борг, додзвонитися до вас – неможливо, прийти вона не може. Фактично ви заганяєте стару людину, пенсіонерку, в глухий кут. “Висока” якість сервісу, браво!

Zahoruiko Serhii: Вул. Лук’янівська, 9, гарячої води немає з квітня 2017 року. Підкажіть, коли буде включення?

Оксана Чередніченко: Героїв Сталінграда, 32! Раз на тиждень чи й два з’являється на кілька годин гаряча вода, потім зникає! Так уже з півроку!!! Досі ремонтуєте?

Marina Ramazan: Уже не знаємо, куди писати! Зверталися в ЖЕК, місцеву адміністрацію та інші інстанції, проводили збори під адміністрацією, писали офіційні листи тощо, але проблема залишається невирішеною! У будинку за адресою Героїв Дніпра, 62 більше півроку немає гарячої води, при цьому в будинках навколо є гаряче водопостачання. Проблема призводить до появи цвілі і грибка у ванних кімнатах, хвороб та інших незручностей! Коли буде гаряча вода?

Фото Олексія ІВАНОВА

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *