Розпочинається реформа залізничних вокзалів. Київ керуватиме Жмеринкою
В Україні з’явиться «Вокзальна компанія». Її створить Укрзалізниця. Таким чином відомство прагне уникнути збитковості пасажирського господарства.
Торік збитки сягнули 405 мільйонів гривень.
Про створення окремої філії розповів виданню «Магістраль» директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський. Він, зокрема, говорить:
— Наша мета — вдосконалити систему управління вокзалами, підвищити ефективність їхньої діяльності, зокрема за рахунок мінімізації дублювальних функцій. До головних цілей належить і скорочення фінансових витрат…
За його словами, реорганізацію проведуть у три етапи. “Спершу до філії будуть передані вокзали, які зараз перебувають в управлінні філії «Пасажирська компанія»… Загалом на першому етапі — 106 вокзалів. Тоді вже настане черга об’єктів IV, V категорій, яких понад 1,2 тисячі. Згодом до них приєднаються й зупинні пункти, котрих у нас майже 2,3 тисячі…”.
Серед новацій – відхід від принципу: кожен вокзал зобов’язаний мати начальника. “Виокремлено базові структурні підрозділи, керівники яких управлятимуть вокзалами на прилеглій території. Наприклад, очільник станційного комплексу Київ-Пасажирський управлятиме вокзалами у Жмеринці та Фастові.
А, наприклад, начальник вокзалу Львів відповідатиме за об’єкти на пасажирських станціях Трускавець, Моршин, Самбір… Ми відпрацювали чітку ієрархію, в якій буде виокремлено 19 «якірних» вокзалів — по два—чотири на кожну регіональну філію…”, – пояснює Антон Саболевський.
Фото із сайту Укрзалізниці