Моделі-мілленіали – героїні нової колекції Tommy Hilfiger

Цієї осені Tommy Hilfiger презентує нову колекцію Tommy Icons, в якій зібрані головні хіти бренду в новій інтерпретації. Амбасадор марки стали 21-річна Хейлі Болдуін і 23-річна Вінні Харлоу.

Бренд уже показав першу серію світлин – на них моделі позують в подовжених жакетах з «університетським» гербом, оверсайз-кардіганах, плісированих платтях на тонких бретелях, об’ємних золотистих пуховиках, класичних джинсах і светрах в блискучу смужку, повідомляє hdfashion.

На думку Томмі Хилфігера, моделі-мілленіали – ідеальні героїні нової колекції. «Дівчата володіють неймовірною енергетикою, і у них є все, щоб стати іконами стилю, – стверджує дизайнер. – Вони дивляться на все з оптимізмом і будуть вести жінок – фанаток бренду Tommy вперед ».

Нагадаємо, що кілька сезонів поспіль бренд успішно співпрацює з ще однією провідною моделлю сучасності – Джіджі Хадід. У 2016-му вийшла перша Gigi x Tommy Hilfiger. У лютому цього року в рамках Міланського тижня моди світ побачив вже четверту спільну капсулу бренду і моделі. Вона була присвячена мотоспорту, а в ролі головної гонщиці знялася сама Джіджі.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *