Іран просить США і Францію допомогти з розшифровкою “чорних скриньок” літака МАУ
Іран звернувся до влади США і Франції з проханням надати обладнання для завантаження інформації з “чорних скриньок” збитого українського авіалайнера.
Про це повідомляє Al Arabiya, передає УНН.
“Якщо будуть надані відповідні матеріали і обладнання, інформація може бути витягнена і реконструйована за короткий проміжок часу”, – заявила Організація цивільної авіації Ірану в другій попередній доповіді про катастрофу літака.
Як повідомили в іранському авіаційному відомстві, перелік обладнання, якого потребує Іран, був відправлений французькому агентству щодо аварій BEA і Національній раді з безпеки на транспорті США.
Видання зазначає, що це прохання посилить невдоволення міжнародної спільноти з приводу того, що Тегеран не відправив бортові самописці за кордон для аналізу.
Київ неодноразово закликав Іран передати “чорні скриньки” зі збитого літака МАУ. Тегеран у відповідь дав “суперечливі сигнали” про те, чи буде він передавати бортові самописці.
Нагадаємо, що літак регулярного рейсу PS 752 Тегеран – Київ авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” (МАУ) розбився в Ірані вранці 8 січня. У літаку було 167 пасажирів та 9 членів екіпажу, усі 176 осіб загинули.
Серед загиблих були громадяни 7 країн: з Ірану 82; з Канади 63; зі Швеції 10; з Афганістану 4; зі ФРН 3, із Великої Британії 3, з України 11 громадян (2 пасажири й 9 членів екіпажу). Пізніше Канада уточнила, що на борту перебувало 57 її громадян.
“Український рерортер” також повідомляв, що у суботу вранці Іран офіційно визнав, що помилково збив ракетою літак МАУ.
Президент Ірану Хасан Рухані виступив із заявою про те, що країна “глибоко шкодує про цю трагічну помилку”. Він також заявив, що дії військових, які призвели до загибелі українського лайнера, будуть розслідуватися.
Корпус вартових ісламської революції (КВІР) взяв на себе відповідальність за збиття українського літака МАУ під Тегераном.
За словами командувача аерокосмічними силами КВІР Аміра-Алі Хаджизаде, оборонна система Ірану помилково визначила український літак як крилату ракету.
Служба безпеки України розслідує катастрофу лайнера за трьома статтями Кримінального кодексу: ч.3 ст. 276 (порушення правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту), ч.2 ст. 115 (умисне вбивство), ст. 194 (умисне знищення або пошкодження майна).
Читайте також: