«Побачу кожного». Мільярдер Косюк пробує себе в ролі «Великого брата»
Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» запровадив моніторинг емоцій працівників, повідомляє «Український репортер» із посиланням на портал Fixygen.
Як заявив голова правління компанії Юрій Косюк V форумі «Диригенти змін», який відбувся в Києві, це робиться задля підвищення продуктивності праці, адже, за даними науковців, щасливі люди працюють ефективніше
«Ми моніторимо емоції, відкалібровуємо їх за 70 пунктами. Усі перебувають під камерами. Дивимося за щасливими і нещасними», – сказав Косю, який у цьогорічному рейтингу Forbes належить до трійки найбагатших людей України (його статки оцінюються в $1,5 млрд.).
За його словами, з нещасними працюють психологи, намагаючись поліпшити їхній стан, але в разі відсутності змін цих людей замінюють.
Косюк навів два приклади такого підходу. У першому випадку камера за півроку показала, що працівник на доволі високій позиції гладшає, а це начебто пов’язано з лінощами. У розмові той зізнався, що щастя для нього – «поїсти – і все», а отже, він демотивований і посідає місце, на якому хтось інший може домогтися набагато більшого.
У другому випадку працівник, який обіймав одну посаду близько 6-7 років, перевели на іншу позицію, де він став «літати». Його колишні підлеглі, теж піднеслися духом.
Серед своїх ключових менеджерських помилок Косюк назвав кілька несвоєчасних кадрових рішень і порадив учасникам форуму своєчасно змінювати працівників, які не справляються зі своїми обов’язками (але намагаючись при цьому спробувати їх на іншій позиції). На думку мільярдера, досвід показує, що завжди знаходиться людина, яка зробить роботу краще.
«Миронівський хлібопродукт» є найбільшим виробником курятини в Україні, також займається виробництвом зернових і соняшникової олії. За даними фінансового аудиту, холдинг отримує левову пайку держаних дотацій на підтримку аграрного сектора – це сотні мільйонів гривень.
Фото «Українського репортера»
Детальніше на цю тему читайте: