Збій в роботі Facebook і Instagram став наймасштабнішим в історії соцмереж

Збій в роботі Facebook і Instagram торкнувся користувачів по всьому світу і став наймасштабнішим за всю історію існування соціальних мереж.

Відзначається, що збій спровокував труднощі в роботі Messenger і WhatsApp.
Що стало причиною збою, покищо невідомо.

“Ми усвідомлюємо, що деякі люди зараз мають проблеми з доступом до родини додатків Facebook. Ми працюємо над вирішенням проблеми настільки швидко, наскільки це можливо”, – йдеться в повідомленні компанії.

Компанія заявила, що відключення не були результатом спланованої кібер-атаки, відомої як DDoS, – повідомляє ВВС.

Користувачі Facebook повідомляли, що не можуть розміщувати дописи та посилання, а користувачі Instagram не змогли оновити канали або опублікувати новий матеріал.

Версія Facebook Messenger для десктопів не завантажувалася. Мобільний додаток дозволяв надсилання деяких повідомлень, але користувачі повідомляли про проблеми з надсиланням зображень. З подібними проблемами зіткнулися користувачі WhatsApp.

Мапа перебоїв DownDetector показала, що проблема була глобальною. Цей сайт відстежує публікації в соціальних мережах від користувачів, які згадують про виникнення проблем з роботою тих або інших сайтів та сервісів.

За оцінками, проблема виникла у середу приблизно о 18:00 за київським часом. На неї жалілися й чимало користувачів з України.
За словами кореспондента ВВС з питань технологій Дейва Лі, востаннє збої подібного масштабу траплялися з Facebook ще у 2008 році, коли соцмережою користувалися 150 мільйонів людей. Сьогодні ж у Facebook понад 2,3 мільярди користувачів.

Як це вплинуло на бізнес
Проблеми виникли у роботі служби Facebook Workplace, яку компанії використовують для внутрішніх комунікацій.

Дизайнер з Буенос-Айреса Ребекка Брукер, повідомила ВВС, що проблеми у роботі цієї служби вплинули на їхню роботу.

“Facebook для особистого користування – це добре, але що відбувається, коли ми покладаємося на великі компанії, наприклад, на надання бізнес-послуг?”, – сказала вона.

“Я намагаюся спілкуватися зі своєю командою в Нью-Йорку. Facebook Workplace – єдиний канал комунікації за виключенням електронної пошти”, – зазначає пані Брукер.

Брукер додала в Twitter: “Подивіться, що відбувається, коли ми дозволяємо одній компанії контролювати все. Я зрозуміла, що це може відбутися в кінцевому підсумку, але це надзвичайно шкідливо, щоб бути частиною цієї монополії”.

Проблеми у роботі Facebook трапилися на тлі заяв потенційної кандидатки від демократів на виборах президента США Елізабет Воррен, яка закликала в інтерв’ю New York Times “зупинити покоління великих технологічних компаній”, які, на її думку, переробляють правила гри у політиці на свою користь і скуповують потенційних конкурентів.

Якою була реакція користувачів?
У той час як в роботі Facebook та Instagram виникли проблеми, чимало користувачів почали жартувати про них у Twitter.

Хештеги #FacebookDown та #InstagramDown були використані понад 150 тисяч разів.

Деякі користувачі Twitter, які працюють на “Facebook-орієнтованих” роботах, висловили своє занепокоєння тим, що не могли використовувати соцмережу у роботі.

“Це я, коли намагаюсь робити мою дуже “Facebook-орієнтовану” роботу, коли Facebook не працює”, – написала одна з користувачів.

Дехто поширював жарти з приводу відключення соцмереж, що призвели до краху суспільства, оскільки “ніхто не пам’ятає, як це дістатися до своїх близьких або їсти їжу, не оприлюднюючи оновлення”.

У 2008 році в роботі соцмережі відбулися схожі труднощі. На той момент у неї було 150 млн користувачів, а зараз їх близько 2,3 млрд.

Нагадаємо, вчора близько 19.00 стався масштабний збій в роботі соцмереж Facebook і Instagram. Користувачі по всьому світу скаржилися на неможливість увійти в свої акаунти, публікувати пости, коментарі і обмінюватися повідомленнями.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *