Китайські посередники “розіграли” між собою 13 мільйонів на купівлю ескалатора для київського вокзалу

На центральному залізничному вокзалі у Києві встановлять два нові ескалатори за 13 мільйонів гривень.

Як розповідає сайт “Наші гроші”, “12 липня філія «Вокзальна компанія» АТ «Українська залізниця» уклала договір з ТОВ «Міцуї Україна» з закупівлі двох ескалаторів вартістю 13,08 млн гривень…

Єдиним конкурентом «Міцуї Україна» за підряд очікуваною вартістю у 15,58 млн гривень було ПП «Скай Кепітал Груп». Обидві фірми є продавцями обладнання китайського виробника HansonLift (Suzhou) Co. Ltd і конкурували на аукціоні з однією моделлю ескалатора.

Ця обставина стала приводом для ТОВ «Інструментальний завод» (структури «Крюківського вагонобудівного заводу», якого через недоліки документації не допустили до торгів) вимагати скасування процедури закупівлі через пов’язаність учасників. Скаржник помітив, що і надані учасниками листи від компанії-виробника HansonLift є цілком ідентичними, не містять дати підписання, а автором електронних копій цих листів є одна й та сама людина. Та подав вимогу до замовника:

«ТОВ «МІЦУІ Україна» та ПП «СКАЙ КЕПІТАЛ ГРУП» […] є офіційними представниками (дилерами) одного й того самого виробника – компанії Hanson Lift (Suzhou) Cо., Ltd. (Китай) та пропонують до постачання ескалатори однієї тієї ж моделі HS 200-27,3-100М, що підтверджується листами компанії Hanson Lift (Suzhou) Cо., Ltd. Дані листи від компанії Hanson Lift є ідентичними в обох учасників, не містять дату їх підписання та реєстраційних номерів, виготовлені на одному принтері, оскільки підпис та печатка ідентичні без будь-якого зміщення та однакового відбитку. Також, автором електронних копій листів в обох випадках (про що можна засвідчитись у властивостях документів PDF) є Vladimir Oleynik…”

Звернення «Інструментального заводу» замовник “проігнорував та 1 липня провів аукціон за участі двох дилерів китайців. Підряд взяв «Міцуї Україна» з дисконтом у 16% за 13,08 млн гривень. З них 11,94 млн гривень – це безпосередньо вартість двох ескалаторів, решта – витрати на додаткові роботи з демонтажу існуючих ескалаторів, виготовлення та отримання технічних і дозвільних документів”.

“ТОВ «Міцуї Україна» зі статутним капіталом у 2 млн гривень зареєстровано у Києві в 2017 році, основною спеціалізацією компанії зазначена неспеціалізована оптова торгівля. Власником та керівником одноосібно виступає Юрій Воронін. Раніше фірма виграла кілька тендерів Міноборони з обслуговування ліфтів на 83 897 гривень”.

Від “Українського репортера” зазначимо, що сьогодні Укрзалізниця є збитковою, водночас керівництво одержує дуже високі зарплати, а члени наглядової ради взагалі мають колосальну платню. Якщо поглянути на територію довкола центрального вокзалу, то складається сумне враження. Муніципальна влада кинула цю землю напризволяще – купи сміття, сморід, ями на доріжках, тротуарна плитка на зупинках, а також безпосередньо на головній вокзальній площі вищерблена, побита (можна й ноги поламати). Ось так столиця України “зустрічає” гостей! І така неприваблива картина з року в рік! Зате тепер на вокзалі будуть блискучі китайські ескалатори за 13 мільйонів. Реформи тривають. Браво!

Нагадаємо також, що цьогоріч “Український репортер” опублікував статтю “Віскі для босів “Укрзалізниці” за 64 тисячі гривень. Як відпочивали за бюджетні кошти”.

В “Укрзалізниці” тузи жирували і раювали. Члени Наглядової ради цієї компанії замовляли відпочинок на теплоході за бюджетні кошти на мільйони гривень.

Про це розповів колишній народний депутат Борислав Береза на своїй сторінці у Фейсбуку.

Цитуємо: “Не всім відомо, але на балансі АТ “Укрзалізниця” (100% акцій якого належать державі, тобто нам із вами) значаться не лише вагони та локомотиви, не лише вокзали й вантажні станції, не лише тисячі кілометрів залізничного полотна, але й… теплохід із ласкавою назвою “Хвиля”.

Борислав Береза стверджує, що на цьому теплоході неодноразово організовували заходи для членів наглядової ради, кожна з таких прогулянок обійшлася бюджету в суму майже 700 тисяч гривень.

“Перша відбулася одразу після призначення наглядової ради ще в серпні 2018-го (нагадаю, що наглядову раду УЗ створили в червні того самого року). І на честь цього вирішили не розмінюватися на дрібниці. “Укрзалізницею” тоді було витрачено: на дизельне паливо – 14 тис. грн, на кейтеринг (тобто їжу) – 200 тис. грн, на алкоголь – 400 тис. грн, на сигари – 40 тис. грн”, – написав пан Береза.

За його інформацією, таких заходів було не менше ніж три лише 2019 року. Він також зазначив, що на фуршеті на теплоході учасників пригощали елітним алкоголем вартістю в десятки тисяч гривень за пляшку.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *