Верховна Рада спростила імпорт іномарок

Верховна Рада внесла зміни до Закону “Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів” №5470-д, спростивши ввезення та реєстрацію імпортних автомобілів.

В статті 2 документа слова “пропуск на митну територію України” замінено словами “митне оформлення”.

Це скасовує необхідність мати сертифікат підтвердження відповідності екологічним стандартам при ввезенні автомобіля в Україну і при реєстрації. Водночас такий сертифікат все одно потрібно надавати на внутрішній митниці під час митного оформлення автомобіля.

З 1 січня 2018 року дозволявся пропуск на митну територію України нових і б/у автомобілів, якщо вони відповідають екологічним нормам, не нижче рівня “Євро-6”. Ця норма не поширювалася на транспорт, виготовлений в Україні.

Також з 1 січня 2018 року Україна досить символічно знизила мита на нові легкові автомобілі, які завозяться з Європейського Союзу. Це визначено Угодою про асоціацію Україна-ЄС, яка передбачає створення зони вільної торгівлі України та ЄС. З Нового року ставки ввізного мита становлять:

Бензинові автомобілі:

  • З об’ємом двигуна не більше 1000 см3 – 6,3% від митної вартості (у 2017 році було 7,5%);
  • З об’ємом двигуна понад 1000 см3, але не більш як 1500 см3 – 7,3% від митної вартості (у 2017 році було 8,2%);
  • З об’ємом двигуна понад 1500 см3, але не більше 2 200 см3 – 5% від митної вартості (у 2017 році було 7,5%);
  • З об’ємом двигуна більше 2 200 см3, але не більше 3000 см3 – 5% від митної вартості (у 2017 році було 7,5%);
  • З об’ємом двигуна понад 3000 см3 – 5% від митної вартості (у 2017 році було 5%).

Дизельні автомобілі:

  • З об’ємом двигуна не більш як 1500 см3 – 7,3% від митної вартості;
  • З об’ємом двигуна понад 1500 см3, але не більше 2500 см3 – 7,3% від митної вартості;
  • З об’ємом двигуна циліндрів двигуна понад 2500 см3 – 6,3% від митної вартості;

Електромобілі:

  • Транспортні засоби, оснащені виключно електричними двигунами (одним або кількома) – 0% від митної вартості.

Угодою про асоціацію передбачено, що впродовж семи років перехідного періоду, які європейці дали українським виробникам для адаптації, ставки ввізного мита мають бути знижені до нуля. Для автомобілів з об’ємом двигуна понад 1000 см3, але не більше 1500 см3, перехідний період становить 10 років.

Крім мита, при розмитненні легкового автомобіля треба заплатити акциз, який залежить від об’єму двигуна, ПДВ (20%) і збір до Пенсійного фонду (3-5%).

Водночас у Польщі та країнах Балтії вигадали цілу схему заробітку для своїх громадян і допомоги сусідам-українцям. Вона дозволяє легально уникати сплати  мита в Україні при ввезенні вживаних автівок з Європи. Більше про це можна почитати тут:

17 поляків оформили на себе 12,5 тисячі автомобілів на єврономерах

Like

Рост

Журналіст “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *