Україна входить до 10 країн, які найбільше витрачають коштів на продукти

Олексій ДОРОШЕНКО

За даними Міністерства сільського господарства США, Україна входить до ТОП-10 країн, громадяни яких найбільше витрачають на продукти.

Якщо скласти витрати на харчування, сигарети та алкоголь, то наша країна входить до п’ятірки держав з найвищими витратами.

Українці, за даними Сполучених Штатів, витратили в 2016 році 38% від усіх доходів на продукти та 8,1% – на алкоголь та сигарети. Тобто загальні витрати на ці дві групи склали 46,1%.

Країною, де громадяни мають найменші витрати на продукти та шкідливі звички, є Сполучені Штати. Американці позаминулого року витратили лише 6,3% своїх доходів на харчування та 2% на алкоголь та сигарети, що складає загалом 8,3%.

У Європі найменші витрати в британців – лише 8,1% на продукти та 3,8% – на віскі та сигари.

Останнє місце за дослідженнями – в Нігерії, громадяни якої на все це витрачають майже 60%. Наші сусіди поляки витрачають на харчування 16,5% та 6,2% – пропивають.

Китайці проїдають 22,5% та ще 2,3% платять за згубні звички. У Єгипті, до якого багато українців їздять відпочивати, 36,7% доходів витрачається на їжу та 4,5% на тютюн. Як би сказала одна знана людина в нашій країні – більше українців люблять їсти та пити лише нігерійці, кенійці та камерунці. Але лише за рахунок харчування, оскільки витрати на міцні напої та куріння в них у рази менші.

Як з’ясувалось, ми любимо не тільки їсти, але й пити та палити. За сукупними витратами сімей на погані звички українці також входять до п’ятірки країн світу з найбільшими витратами. Вперед ми пропустили лише Естонію, Білорусь, Угорщину та Чехію.

Дослідження за 2016 рік було опубліковано лише наприкінці 2017 року, тому є найсвіжішим. Вивчення витрат відбувається в 92-ох країнах світу. У витратах громадян на головні потреби не відбувається щорічно суттєвих змін.

Так, за п’ять років досліджень американці зменшили свої витрати на обидві статі на 0,5%, німці, навпаки, збільшили їх на 0,5%, а українці збільшили на 1,1%. Тобто за даними аграрного відомства США, у 2012 році громадяни нашої країни витрачали сукупно 45 відсотків на задоволення потреб у їжі та алкоголі.

Оскільки такі тенденції є сталими, то це означає, що найближчими роками витрати українців, порівняно з нашими доходами, не зменшаться. Навіть у разі покращення нашого фінансового становища. Оскільки ми просто будемо купувати більше та якісніше.

Олексій ДОРОШЕНКО,
генеральний директор Асоціації постачальників торговельних мереж

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *