У Києві пройшов лежачий протест велосипедистів

Біля будівлі Київської міської державної адміністрації велосипедисти влаштували лежачий протест з вимогами створити в столиці єдині правила велосипедного руху на автодорогах загального призначення.

Про це повідомляє Асоціація велосипедистів Києва на сторінці у Фейсбуку.

«Цього тижня після 12-денної боротьби за життя помер Мужев Діас Іванович. Його прямо на велопереїзді збила автівка, яка на швидкості повертала з Бажана на Ревуцького. Прямою причиною цього є дії чиновників, які сидять у КМДА — саботування розвитку веломережі міста, переведення фінансування на інше, проектні роботи, які тривають роками і не закінчуються нічим, і абсолютно кримінальне підняття швидкості на магістралях до 80 км/год. Якщо вони переступають через нас у своїх справах, то хай спробують це зробити фізично, по дорозі на засідання Київради», – пояснюють організатори акції.

Асоціація велосипедистів Києва підтримала акцію Die-in: лежачий протест велоспільноти з такими вимогами:
1) створення велоінфраструктури — оголошення тендерів на всі 7 веломаршрутів, на проектування яких виділила гроші Київрада.
2) зниження швидкості до 50 км/год у Києві.
3) засоби бeзпeки на ділянках з ДТП: звужeння смуг, освітлeння, дeлініатори, які захищають смуги громадського транспорту від паркування.

Нагадаємо, у грудні 2018 році Київрада виділила кошти на проектування 7 веломаршрутів у Києві. Кошти в сумі 700 тисяч гривень передбачені на проектування семи веломаршрутів: Виноградар–Центр, Воскресенка–Московський міст–Центр, Куренівка–Центр, Лісовий масив–Центр, Оболонь–Поділ–Центр, Солом’янка–Центр, Поштова площа–міст Патона. Однак досі не відбувся тендер на жоден веломаршрут.

8 лютого 2018 року Київрада ухвалила велоконцепцію, яка містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві, зокрема карти веломережі з визначеною черговістю веломаршрутів. Велоконцепцію розробили на виконання Стратегії Києва 2025, яка ставить за мету збільшити частку велосипедних поїздок з 0,25% до 5% у 2025 році. Це означає, що місто має створити умови, коли щодня на вулицях Києва велосипедом будуть пересуватись від 160 до 200 тисяч людей.

Торік велосипедистів у Києві стало на 40% більше.

Довідково. Лежачі протести з імітацією вмирання є поширеною формою протесту, які використовувалися різними групами громадських активістів — антивоєнних, правозахисних, зоозахисних, екологічних тощо. У найпростішій формі протестувальники лягають на землю і прикидаються мертвими, іноді прикриваючи себе плакатами або прапорами.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *