Столиця прощається з рекламними перетяжками та брендмобілями

Протягом травня у столиці демонтовано 1516 незаконних рекламних конструкцій. Більшу частину – 968 одиниць – знесли самі власники.

«Позитивна тенденція продовжується – власники рекламних засобів стають відповідальнішими. Також окремо хотів би зауважити, що триває демонтаж так званих брендмобілів. Їх у межах міста залишилось близько десяти, хоча ще нещодавно було майже двісті», – зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Нові правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють: відстань між найменшими форматами рекламних конструкцій (сіті-лайтами) має становити не менше 40 метрів, між великими (біл-бордами) – 150 метрів.

Окрім того, повідомляє КМДА, збільшено кількість нульових зон, де заборонено розміщення будь-яких рекламних засобів. А на рекламні перетяжки над дорогами встановлено цілковите табу.

Як планується, кількість наземних рекламних конструкцій у Києві зменшиться до 4 тис. 390 одиниць (зараз їх понад 7 тисяч.).

 

Serge

Журналіст “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 × two =