Сьогодні мода на аромати унісекс

322_nЩо у парфумному тренді цього сезону

«Парфуми, як і кохання, мають полонити жінку з першого погляду», – сказав якось один із найвідоміших парфумерів минулого століття Андре Фрейс. Як зорієнтуватися у безлічі ароматів, радить знавець парфумерії Тетяна МАРКІНА.

– Пані Тетяно, спочатку розкажіть нашим читачам трішки про себе, зокрема, як ви стали профі ароматів?

– Моє захоплення парфумерією починалося поступово. Спочатку на туалетному столику з’являлися нові парфуми. Дуже подобалося нюхати, обирати в магазинах щось новеньке. Потім, з цікавості, читала все, що знаходила на цю тему.

Інформація накопичувалася і складалася у систему: я вже могла розуміти аромати, класифікувати їх, виокремлювати ноти. Маю кумедну звичку все нюхати і обирати, орієнтуючись на аромат: не лише парфуми, а й косметичні, гігієнічні засоби, їжу. Навчилася за запахом людини визначати, чи є в неї якісь проблеми зі здоров’ям, особливості обміну речовин. Діагнози, звичайно, не ставлю – я ж не лікар. Загалом, розвинений нюх вважаю бонусом від природи. Єдине що – дуже потерпаю від сигаретного диму й автомобільних вихлопів.

– Яким ароматам надають перевагу жінки різних вікових категорій (молодь, середній вік, старше покоління)?

– Аромат парфуму – це, перш за все, засіб самовираження, підкреслення своїх особливостей, зваблення або, навпаки, створення захисного бар’єру. Деякі люди принципово не користуються ароматами. Все залежить від психологічних рис людини. На щастя, вибір парфумів сьогодні майже безмежний: кожен рік випускаються кілька сотень нових ароматів на будь-який смак.

Є модні тренди, певні ароматні комбінації, створені для того, щоб подобатися більшості та добре продаватися. Їх здебільшого й обирають: солоденьке чи свіженьке. Це майже не залежить від віку, людям дійсно просто подобається, комфортно в цих парфумах. Деякі літні жінки упродовж багатьох років із задоволенням користуються своїми улюбленими ароматами, що вже стали класикою.

Інші ж купують «молодіжне», свіженьке. Юні дівчатка хапають щось дуже модне, але недороге. Жінки середнього віку свідомо використовують парфумерію для завершення власного образу. Але оскільки ринок дуже насичений, майже кожна пані має кілька флаконів, отже, може одночасно користуватися парфумами різних ольфакторних груп.

– Чи вплинуло на смаки жінок те, що ми стали ближче до Європи?

– З одного боку, парфумерний ринок залежить від фінансової спроможності покупців, а з другого – від моди, культурних кодів та активності рекламодавців. На смаки впливають саме ці фактори. Почала, наприклад, бурхливо розвиватися нішова парфумерія, що створюється митцями для знавців, і тепер показник гарного смаку – флакончик нішевого парфуму на туалетному столику.

Хоча я особисто вважаю, що витвори мистецтва можна знайти і в комерційних брендах. Щодо загальної тенденції парфумерних смаків українських жінок, то вони стали вибагливішими і менше притримуються якогось одного зразка, експериментують і міксують.

– Розкажіть трішки докладніше про так звану нішеву парфумерію.

– Нішева парфумерія (з французької la niche – ніша) – це не просто запахи, які стали модними завдяки численній рекламі на глянцевих сторінках модних журналів із залученням зірок шоу-бізнесу. Це, швидше, мистецтво створення аромату, релігія парфумерних нот і філософія розкриття парфуму на шкірі людини.

– Поділіться, будь ласка, інформацією про ексклюзивні парфуми, якісь незвичні аромати.

– Ексклюзивна парфумерія не завжди відповідає масовому попиту, бо вона не зовсім звичайна. Її аромати іноді навіть шокують, як, наприклад, запах мокрого асфальту, пилу на розпеченій електричній лампочці або тліючого в каміні вугілля. А також у нішевій парфумерії є ліричні аромати: сад під дощем, свіжоскошена трава, стіг із сіном, лимонний або яблучний пиріг, капучино, бавовна, крем-брюле, хлібна скоринка, огірок, джин-тонік, океан…

– Чи є у вашому арсеналі порад «чарівна паличка» для жінок, дівчат, щоб вони були неперевершеними?

– Як у парфумерного експерта, в мене немає якоїсь однієї поради для всіх жінок, адже чарівність і жіночність не можуть бути однаковими, неначе у пластикової Барбі. Але як психолог можу сказати, що вміння подобатися, бути чарівною – це навичка, яку за бажання можна розвинути. Для цього треба навчитися утримувати фокус уваги на іншій людині, бути уважною до її потреб, інтересів та мотивів, бути щирою, не маніпулювати, а головне – утримувати власні психологічні межі й не порушувати меж когось. І тоді будь-який парфум додасть вам неймовірної привабливості.

– А що буде у тренді цієї осені й зими?

– Коли за вікном холоднішає, хочеться чогось насиченішого та складнішого, тож у нагоді стають аромати шипрові та з нотками деревини і шкіри. Саме за такої погоди вони розкриваються найбільш витончено, грають цікавими переливами. Зараз можна експериментувати: звернутися до ароматів унісекс чи до класичних парфумів, або навіть знайти для себе щось ексцентричне з незвичними нотами.

Світлана КОВАЛЬОВА

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *