Міносвіти назвало шість типових помилок абітурієнтів

У Міністерстві освіти проаналізували найтиповіші помилки, яких припускаються вступники до вишів при поданні документів в електронному вигляді. Про те, як їх уникнути, розповіла Оксана Бєлік, директор ДП “Інфоресурс”, яке є адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти.

1. Реєстрація кабінету на неіснуючі або заборонені в Україні скриньки e-mail (крім mail.ru, yandex.ru блокуються ресурси bk.ru, mail.ua, yandex.ua). Трапляється, через неуважність вступники плутають літери або цифри своєї електронної адреси.

Тому реєструйтеся у скриньках, точно дозволених в Україні (наприклад, ukr.net, i.ua, gmail.com), і будьте максимально уважні під час заповнення форми.

2. У шкільному атестаті та сертифікаті ЗНО не збігаються особисті дані (прізвище, дата народження тощо). Якщо в документах є такі розбіжності, створити електронний кабінет неможливо.

Тобто варто заздалегідь порівняти дані в сертифікаті та атестаті. Коли розбіжності (помилки) виявлено в атестаті, негайно зверніться до керівництва школи, а якщо в сертифікаті ЗНО – до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.

3. Подані через електронний кабінет заяви не розглядаються для вступу за пільгами.

Скористатися пільгами (спеціальними умовами) для вступу можна тільки при подачі документів у паперовій формі. У такому разі НЕ треба реєструвати електронний кабінет – звертайтеся до приймальної комісії вишу.

4. Система електронного вступу висуває вимоги до формату та розміру фото і копій документів, що їх завантажують абітурієнти. Тож перед завантаженням переконайтеся, що документи збережено у форматах JPG (JPEG, PNG), максимальний розмір одного файлу – до 1 Мб.

5. Сільський коефіцієнт цього року поширюється тільки на тих вступників, які зареєстровані в селах не менше двох років до подання заяви та які в рік вступу здобули повну загальну середню освіту в школах на території сіл. Цей коефіцієнт не поширюється на селища міського типу.

До того ж у системі ЄДЕБО відсутня можливість видалення/редагування довідки про реєстрацію у сільській місцевості. Тобто перш ніж її завантажити, слід переконатися, що вона відповідає встановленому зразку.

6. Уважним варто бути і під час вибору конкурсної пропозиції та встановленні пріоритетності заяв для вступу на бюджетні місця. Адже після подання першої заяви інформацію в кабінеті змінити неможливо, тому наперед переконайтесь у її коректності.

Пам’ятайте, на бюджет можна подати не більше як сім заяв максимум на чотири спеціальності. Кількість заяв на навчання за контрактом не обмежується.

Оксана Бєлік також зауважила, що перший і останній дні реєстрації та подачі документів зазвичай є найбільш проблемними – система перевантажується через надмір звернень.

“Тож, будь ласка, не поспішайте все зробити в перший день та не відкладайте на останній, – попросила вона.  – Часу вистачить, адже реєстрація триватиме з 2 липня до 25 липня (до 18.00), а подання заяв – із 12 липня 26 липня (теж до 18.00). Якщо ви маєте запитання щодо вступної кампанії – вже зараз звертайтеся на адресу vstup2018@mon.gov.ua або ez@inforesurs.gov.ua”.

Like

Serg

Журналіст “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *