Ріелторів і покупців волосся завалять дзвінками – самі не зрадіють, обіцяє столична влада

Для боротьби з незаконно розміщеною рекламою у столиці планується впровадити систему автододзвону.

Відповідний проект рішення включено до порядку денного Київради, повідомляє «Український репортер» із посиланням на КМДА.

Документ визначає, що розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо здійснюється тільки у спеціально призначених місцях. Рекламу на інших елементах благоустрою власник чи балансоутримувач повинен прибрати протягом тижня.

«У разі самовільного розміщення рекламних засобів на номер абонента, зазначений в оголошенні, буде здійснюватися автододзвін з інформуванням про порушення правил благоустрою», – зазначають у КМДА.

Заступник міського голови Валентин Мондриївський роз’яснив: «Усі ці листівки, якими завішаний кожен стовп, двері, стіни – це теж обличчя міста. І якщо повернути на місце демонтовану конструкцію неможливо, то ці оголошення з’являються знову чи не за годину. Тож відтепер ті, хто незаконно розміщує рекламні оголошення – ріелтори, ворожки, майстри на всі руки тощо, – отримуватимуть набридливі телефонні дзвінки кожні кілька хвилин, аж до усунення порушення та сплати штрафу».

Serge

Журналіст “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eight − eight =