На Київщині “Авто Євро Сила” показала кладовище вбитих коліс

В Бориспільському районі громадські активісти з відомої організації “Авто Євро Сила” привернули увагу до жахливого стану доріг. В суботу, 31 березня, між Борисполем та селом Іванків, на кільцевій розв’язці вони влаштували символічне “кладовище вбитих коліс”, встановивши поруч плакат: “Сліпа влада — погані дороги”.

Окрім цього, вони викликали поліцію, зробивши заяви про аварійні ділянки об’їздної автодороги навколо Борисполя, яка по документах проходить, як Північно-Східний обхід міста Києва. Разом з правоохоронцями небайдужі громадяни з “Авто Євро Сила” зафіксували й протокольно оформили усе оте ямкове жахіття на цьому автошляху. Очевидно, поліція адресує ці матеріали Службі автомобільних доріг.

Щороку об’їздна навколо Борисполя завдає чимало клопотів автомобілістам, особливо після зими на ній немає “живого місця” тобто яма на ямі (див. фото). Шляховики лагодять її, зазвичай черепашачими темпами, однак через деякий час — знову ями, і майже на тих самих ділянках.

В суботу, 31 березня на цій об’їздній ми не бачили ремонтників.

До речі, на офіційному сайті Служби автомобільних доріг у Київській області є інформація про те, що “23 березня за сприятливих погодних умов було проведено аварійну ліквідацію ямковості на автошляхах Київської області: Р-03 Північно-Східний обхід м. Києва – 30 м2 (Броварське ДЕУ)”.

А відкривши на цьому сайті Інтерактивну карту доріг, побачимо інформацію про поточний середній ремонт дороги Р-03 — йдеться про Північно-Східний обхід м. Києва, під’їзд до автомобільної дороги М-03 км 0+250 – км 5+500 (окремими ділянками).

Отже, дізнаємося, що загальна сума фінансування з держбюджету — 120 тисяч гривень. Генпідрядник — ПрАТ Броварське ШБУ №50. Проектну документацію було затверджено 3 липня 2017 року. Виконано робіт на суму 1000 тисяча гривень. Профінансовано — нуль гривень.

Це що, всього на тисячу гривень полагодили аварійні ділянки об’їздної дороги? “Колосальний” обсяг робіт! А можливо, інформацію на інтерактивній карті не встигли оновити.

Тим часом, пошукаймо на сайті Кабінету Міністрів України висловлювання прем’єра Володимира Гройсмана на цю ж тему.

«У 2016 році я взяв під свою відповідальність питання доріг. Обсяги фінансування стали значно більшими, – сказав керівник Уряду. –  Ми за 3-5 років відновимо дороги України. Вже зараз ми підвищили відповідальність підрядників – створили мобільні групи перевірки. Хто халтурив при будівництві – виправить помилки за свій рахунок. Також запроваджуємо гарантії якості на 5-10 років».

Володимир Гройсман зазначив, що велика увага буде приділена місцевим дорогам.

«За 5 років ми зробимо більше 50 відсотків доріг в Україні. Будуть зроблені місцеві дороги, 10 мільярдів гривень з Дорожнього фонду передамо на місця. В містах і громадах доріг робиться набагато більше вже  зараз», – зазначив Прем’єр-міністр.

“Сьогодні, – говорить Володимир Гройсман, – кошти акумульовані, програми відкриті, система ремонту доріг працює…”

Очевидно, місцева влада також має контролювати, як лагодять автошляхи. На жаль, офіційний сайт Київської обласної держадмінsстрації не повідомляє, коли востаннє чиновники інcпектували ремонтні роботи. Чому мовчить голова КОДА Олександр Горган? Ці проблеми його не стоосуються? Невже йому потрібна вказівка самого прем’єр-міністра?

Леонід ФРОСЕВИЧ

Фото “Українського репортера”

Леонід Фросевич

Леонід Фросевич

Головний редактор “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 − 14 =