Міст Кирпи в Києві добудують за німецькі гроші

В Міністерстві інфраструктури вирішили, на які першочергові потреби направити 150 мільйонів євро німецького урядового кредиту KfW. В обговоернні взяли участь чиновники з «Укрзалізниці», КМДА, міністерств юстиції, закордонних справ, економічного розвитку і торгівлі, фінансів.

Серед пріоритетних пропозицій, за словами міністра інфраструктури Володимира Омеляна, – добудова автомобільної складової залізнично-мостового переходу через Дніпро у Києві, модернізація та оновлення рухомого складу «Укрзалізниці», будівництво хвилерізу та днопоглиблення в акваторії Одеського порту.

Найперше – міст . «Добудова мосту для Києва потрібна, і я думаю, що німецька сторона підтримає цей проект. Оновлення та модернізація рухомого складу теж є пріоритетним для “Укрзалізниці”, це економічно аргументовано», – розповів Володимир Омелян.

Йдеться про міст Кирпи. Саме так його назвали в народі.

Залізнично-автомобільний мостовий перехід  — комбінований залізнично-автомобільний міст через  Дніпро в Києві, який було споруджено у 2004—2011 роках.

Будівництво мостового переходу було розпочато у 2004 році за ініціативою міністра транспорту Георгія Кирпи.
Майже весь проект мостового переходу було здано в експлуатацію. Окрім лівобережних заїздів та з’їздів з мосту на Дніпровську набережну, будівництво яких призупинено.

Міст Кирпи поєднує дві складові: залізничну — дві колії, а також автомобільну — дорога із шести смуг (по три у кожному напрямку) пропускною спроможністю 35 тисяч автомобілів за добу.

Довжина мосту — 1066,2 м, будівельна довжина залізничних колій — 32,71 км.

Редакція

Редакція

Редакція “Українського репортера”