В Україні політики витрачають на вибори втричі більше, ніж у Польщі

Українські політики найбільше серед європейських колег витрачають на передвиборну кампанію.

Про це сказав гендиректор Комітету виборців України Олексій Кошель в ефірі “112 Україна”, – повідомляє gazeta.

“Ми є рекордсменами серед країн ЄС по кількості коштів, які партії витрачають на політичну діяльність, насамперед – на вибори. Зараз нас дивує ситуація, коли за 10 місяців до виборів окремі потенційні кандидати вже ведуть повноцінну кампанію – із телевізійною рекламою, зовнішньою рекламою, борди, сітілайти, проведення масштабних заходів, наметових кампаній.

Природньо, коли за півроку до виборів політики нарощують свою активність. Але коли ведуть пряму агітаційну кампанію – це нонсенс…

Українські політичні сили і кандидати витрачають у 2-3 рази більше коштів, ніж польські партії на виборах до Сейму чи кандидати у президенти Польщі. Але є й інша проблема: надзвичайно велика тінізація виборчих коштів. 3/4, 4/5 коштів перебувають у тіні”, – сказав Кошель.

Він наголосив, що із початком нового політичного сезону Верховна Рада повинна внести зміни до законодавства про президентські вибори, щоб обмежити величезні потоки, які ідуть на вибори.

За квітень-червень парламентські політичні партії сукупно витратили 150,2 млн. грн., із яких 46,3 млн. грн. пішли на рекламу. При цьому партії купували рекламу переважно за кошти, отримані з державного бюджету України.

Редакція

Редакція

Редакція “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 + twenty =