Символ окупації. Кримський міст відкриють до початку курортного сезону-2018

Для пасажирського автомобільного транспорту – легковиків й автобусів – проїзд Кримським мостом (через Керченську протоку до окупованого Росією Криму) планують відкрити у травні 2018 року. Тобто до початку літнього сезону. Вантажівки пустять на 19-кілометровий міст лише наприкінці цього року. Про це повідомляє Міністерство транспорту РФ.

Виняток зробили лише для вантажного та технологічного транспорту, задіяного в будівництві залізничної частини Кримського мосту. Транспорт будівельників зможе пересуватися мостом одразу після відкриття його автодорожньої частини.

Поетапне відкриття мосту для пасажирського і вантажного транспорту пов’язане з тим, що введення його в експлуатацію відбувається зі значним випередженням графіку. Рішення обумовлено оптимізацією логістичних потоків у піковий літній сезон для зниження навантаження на дорожню мережу Керченського і Таманського півостровів.

На початку грудня 2017 року будівельники завершили зведення опор автодорожньої частини мосту: 288 опор, з яких 85 – у морській акваторії. На початок березня було завершено складання прольотів під автодорогу, а всі ділянки мосту з’єднали ниткою металоконструкцій. Зараз тривають роботи з облаштування автодорожнього полотна.

Транспортний перехід через Керченську протоку, який з’єднує окупований Росією Крим з Краснодарським краєм, складатиметься з двох мостів – автомобільного та залізничного.

Спочатку планувалося, що автомобільний і залізничний рух між Керченським і Таманським півостровами почнеться одночасно – у грудні 2018 року. Потім оголосили, що відкриття залізничної частини мосту перенесено на кінець 2019 року.

Повідомляється, що вже зведено майже половину опор під залізницю. Перші потяги мають піти вже через рік.

Нагадаємо, що спорудження мосту в Крим окупанти почали одразу після анексії українського півострова в 2014 році. Генеральним підрядником будівництва стала компанія близького друга Володимира Путіна Аркадія Ротенберга «Стройгазмонтаж». Вартість Кримського мосту оцінюється більш ніж у 240 мільярдів рублів – це 100 мільярдів гривень.

Нагадаємо, що Кримський міст довжиною 19 км стане найдовшим у Європі, його пропускна здатність – 40 тисяч автомобілів і 47 пар поїздів на добу. Міст починається на Таманському півострові, проходить  5-кілометровою дамбою та островом Тузла, перетинає Керченську протоку і виходить на берег Криму.

На акенсованому півострові росіяни вже прокладають швидкісну трасу «Таврида», яка веде до Сімферополя та Севастополя.

ДО РЕЧІ. ”Український репортер” нагадує, що наша держава неодноразово вимагала зупинити незаконне будівництво Керченського мосту. Про це, зокрема, говорив міністр інфраструктури Володимир Омелян під час міжнародної конференції з морської безпеки в Києві:

«Незаконне будівництво Керченського мосту потрібно терміново зупинити, і це можливо лише під тиском міжнародних партнерів України та додаткових санкцій проти Росії як держави, проти компаній та фізичних осіб, які причетні до незаконного будівництва», – сказав він.

24 травня Росія оголосила про обмеження параметрів для проходження суден, що слідують з Чорного в Азовське море і навпаки під аркою мосту через Керченську протоку. Це єдине місце, де під спорудою зможуть проходити кораблі.

«А це втрати експорту лише до США 1 млн тонн українського металу щорічно!» – заявив міністр Омелян.

Він вважає, що цей міст значно погіршить стан зернової логістики Азовського регіону, адже буде введено габаритні обмеження і суттєво здорожчає фрахт морських суден.

Відома й позиція Америки щодо цього питання. Незаконне будівництво мосту через Керченську протоку заважає транспортному сполученню України з міжнародними ринками, заявила посол США в Україні Марі Йованович.

Rost

Журналіст “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × 5 =