Тиждень моди в Парижі триває: квітучі сукні Valentino та авангард від Comme des Garçons

Паризький тижневий марафон моди триває. 

Погляньмо, чим дизайнери дивували нас цими днями.

Giambattista Valli

Дівчина від Giambattista Valli, як і раніше, елегантна у вечірніх образах із квітковими малюнками. Акцент нової колекції зроблено на витончені повітряні тканини, фактурні драпірування, багатошарову вишивку, а також прикраси у вигляді золотих ланцюжків та маленьких сумочок на шиї. Основні кольори презентованих образів – чорний, білий і червоний.

«Ця колекція – зіткнення кількох культур і епох», – коментує креативний директор бренду.

А головною ідеєю шоу було показати яскраве сяйво жіночності й краси, і це вдалося: моделі були загримовані в блискучі маски, які переливалися неоновими відтінками. І хоча цей тренд вже і раніше був популярним, фотографії моделей із показу стали лідерами переглядів у всіх соціальних мережах буквально за кілька годин.

Elie Saab

Уміння одночасно показати силу дівчини і підкреслити її крихкість – безсумнівно яскрава риса творчості ліванського дизайнера Елі Сааба. З сезону в сезон модельєр розвиває образ яскравої, незалежної і сексуальної дівчини, здатної вражати не тільки глибокими вирізами і різноманітними квітами.

Нова колекція присвячена елегантній аристократці з бунтарським духом. На подіум моделі вийшли під звуки пісні Nirvana «Smells Like Teen Spirit» і Radiohead «Creep» у класичній обробці.

У сезоні осінь-зима 18 / 19 на Сааба величезний вплив справляє Вікторіанська епоха – час, коли сформувалися галантний образ і кодекс честі. Дизайнер представляє рясну кількість чорних суконь із дрібними принтами, різними рюшами, високими комірами і довгими рукавами. Незважаючи на всю демократичність лінії, вплив вечірнього дрес-коду все ж притаманний вбанню,  прикрашеному барвистими квітковими візерунками і традиційною вишивкою, ніби вирваною з казкових оповідань. Надати сміливості образам вдається за рахунок пір’я, довгих шарфів, головних уборів, мереживу і черевикам з написом Vampy over-the-knee.

VALENTINO

Романтизм править балом на паризькому тижні моди, і це не може не радувати креативного директора П’єрпаоло Піччолі, який презентував помірно сміливу і пишну колекцію. Незважаючи на те, що наступний осінньо-зимовий сезон обіцяє бути особливо морозним, судячи зі щедрої кількості балаклав і хутра в лініях багатьох брендів, Піччолі звертається до весняних мотивів – ставить квіткові принти на вироби темних відтінків.

Колекція включає в себе плавні лінії, багатошаровість, необроблені краї та сміливі відтінки. Крім того, у колекції є ​​маса вечірніх суконь, які за традицією  виконані з летючих тканин і мають закритий силует. Знайшлося місце і драматичним формам, і декоративним прикрасам у вигляді квіткових аплікацій та вишивки.

GIVENCHY

Місцем проведення показу було обрано Палац правосуддя на острові Сіте в Парижі. Колекція контрастувала з будівництвом XIX століття, чудово доповнюючи її.

Першою на подіум вийшла модель у хутряній шубі в ромбовий принт, що складається з коричневого і чорного кольорів, оперезаної глянцевим поясом. В якості взуття були обрані чоботи кольору слонової кістки з асиметричним кроєм. Створивши низку успішних колекцій, дизайнер Клер Уейт Келлер остаточно утвердилася на місці креативного директора бренду і продовжує розвивати впізнаваний почерк.

У новій лінії з’являється все більше непоказної розкоші. Велику частину нарядів виконано в чорному кольорі з доповненням сірого, ультрафіолетового, молочного та рудого. Основним джерелом натхнення послужило клубне життя Берліна 1980-х років, що втілилося у стилі гламур в недбалій обробці. Таким чином, хутро поєднується зі шкіряними штанами із завищеною талією, светрами з геометричними фігурами і будуарним стилем. Жінок дизайнер одягає в монохромні пальто, доповнюючи їх сукнями-комбінаціями з невагомим мереживом і блискучою бахромою.

Nina Ricci

Днями стало відомо, що з поста креативного директора Nina Ricci після трьох років співпраці з брендом йде Гійом Анрі. Це останній показ Анрі для Nina Ricci в рамках паризького тижня моди.

Лінія наповнена кодовими прийомами в дизайні модельєра: гусарськими мотивами, аристократизмом і використанням мінімальної кількості прикрас. Традиційно Анрі підкреслює скромність і сміливість жіночої натури за допомогою  жакетів, ніби знятих з чоловічого плеча, сорочок в поєднанні з брюками із лампасами.

JOHN GALLIANO

Креативний директор бренду Білл Гейт – справжній вигадник, і це стосується не тільки колекцій одягу, але й цікавих історій. Представляючи нову колекцію, Гейтен каже: «Уявіть, що колекція – це наслідки гарячої і пристрасної ночі між молодим фермером із Середнього Заходу і танцівницею бурлеску з пересувного цирку. Наступного ранку, коли хлопець прокидається, на нього чекає неприємний сюрприз: дівчина втекла, прихопивши з собою весь його одяг, та й цирк уже виїхав з міста».

Образи цих двох вигаданих особистостей вилилися в якусь суміш старого голлівудського гламуру, робочого одягу, бурлеску і стилю денді. Щоб яскравіше відобразити ідею колекції, дизайнер звертається до прийому контрасту, протиставляючи делікатність і грубість. Таким чином, з’являються комбінації твідових костюмів із прозорими романтичними сукнями з оборками, вовняні шкарпетки з перловою підвіскою, а шовкові блузи з бантом йдуть у парі з плащем із пластику й золотистими босоніжками. Після такого шоу можна з упевненістю сказати, що поєднувати властиві чоловічому гардеробу речі з жіночними можна без докорів сумління і навіть із задоволенням.

COMME DES GARÇONS

Колекції Comme des Garçons повні прихованого змісту і філософської підоснови, які криються в авангардних формах. У новому сезоні креативний директор марки Реі Кавакубо продемонструвала неймовірне уявлення про сучасне розуміння краси – шоу, створене з надмірностей і фантазій, що втілюються в кринолінових спідницях, мереживах й аплікаціях із квітів.

Основу лінії склали сукні на каркасах, на які Кавакубо нашаровує десятки найрізноманітніших тканин. Вбрання нагадує листковий торт, де коржі – це фатин, а крем – дрібні рюші та дрібний принт. Поверх і без того яскравих виробів поміщають накладки у вигляді пухових ковдр.

STELLA MCCARTNEY

Британський дизайнер Стела Маккартні віддана простоті і непоказній розкоші. Нова колекція вкотре стала доказом винахідливості дизайнера. Маккартні презентувала 46 образів у відтінках сірого, синього, коричневого і бежевого в стилістиці бохо-шику. Від невагомих суконь із шифону з драпіровками в дусі 1980-х, оксамитових і мереживних комбінацій довжиною до кісточки та в’язаних светрів віє комфортом, а за рахунок монохромного взуття на масивній платформі і непомітних аксесуарів образи набувають ще більшої граціозності.

Особливу увагу дизайнер звертає на верхній одяг, а саме на пальто з високими плечима різноманітних форм: від прямих до коконів. Урізноманітнити монотонні вироби дизайнер вирішує за допомогою живопису, точніше, принтів із зображенням картин. Необхідними речами в осінньо-зимовому сезоні дизайнер вважає накидки і жилети,   створені з кількох  тканин.

 

 

 

 

Редакція

Редакція

Редакція “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

6 + 19 =