Тиждень моди в Мілані, день другий: класика від Fendi та неонові кольори від Prada

Prada

Дизайнер повторює власні колекції п’ятирічної давності і при цьому дивиться далеко в майбутнє. Міучча Прада взяла за основу технологічні матеріали – нейлон й органзу, які пофарбувала в яскраві неонові відтінки. Коктейльні сукні з верхнім шаром з напівпрозорої органзи доповнювали ID-карти, а в комплекті з рожевими, блакитними і помаранчевими товстовками моделі надівали панами в тон.

Міучча рідко дає інтерв’ю, а свої колекції традиційно використовує  як відповідь на те, що відбувається у світі.

«Це історія про постійну боротьбу жінок: з одного боку, ми демонструємо силу і здатність захистити себе, з другого – тяжіємо до класичної жіночності», – коментує дизайнер.

Разом з українкою Іриною Кравченко і 16-річною Каєю Гербер на подіум вийшли 44-річна Ембер Валлетта і зірка нульових Саша Пивоварова, яка зараз активно повертає свої позиції в модельному бізнесі.

Fendi

Моделі Джіджі і Белла Хадід, Кайя Гербер і Адво Абоа показали колекцію для тих, хто жити не може без класики.

В той час, як на подіумах панує буйство фарб, дизайнери Карл Лагерфельд та Сільвія Вентуріні-Фенді показують бездоганний монохромний стиль «білих комірців».

На тлі яскравих еклектичних образів це здається ковтком свіжого повітря. Сірі будні в образах Fendi більше ніколи не будуть колишніми. До класичного стилю творчий дует Карла і Сільвії вміло додав і знайому нам, як у принцеси Діани і Кейт Міддлтон, сіру клітинку, і лаковану шкіру, і навіть чоботи-козаки.

Елегантними в колекції Fendi виглядають навіть улюблені міні-спідниці і худі, а на роль головного аксесуара сучасної it-girl знову претендують культові сумки Pekaboo.

Emilio Pucci

Показ Emilio Pucci в Мілані завжди збирає самих сміливо одягнених модників, любителів яскравих кольорових поєднань і хитромудрих принтів, адже Pucci вже давно асоціюється з активними яскравими малюнками. Останнє шоу не стало винятком – гостям презентували речі в лілово-синіх, цегляно-червоних і пісочних відтінках.

На подіумі були представлені й однотонні сукні з глянцевого трикотажу, що не властиво бренду.

Для створення цієї колекції дизайнер надихався ранніми 50-ми, що читається в аксесуарах і зачісці: легка голлівудська хвиля, великі оправи і шапки-отаманки.

Редакція

Редакція

Редакція “Українського репортера”