Gucci звинувачує мас-маркет Forever 21 у плагіаті

Уже не вперше відомі дизайнери звинувачують американський бренд одягу Forever 21 у плагіаті, але цього разу дійшло навіть до суду.

Мас-маркет Forever 21 підозрюють у порушенні авторських прав бренду Gucci – фірмові смужки італійської марки були помічені на бомбері від Forever 21, як повідомляє видання FW-Daily.

Кілька виробів із колекції Forever 21 дійсно прикрашені впізнаваною смужкою у кольорах Gucci: срібний бомбер, бомбер з квітковим принтом, джемпер з метеликами, зелений джемпер з вишитою головою тигра і чокер. Та згодом ці речі було видалено із сайту Forever 21.

У відповідь на звинувачення гігант мас-маркету звернувся із протестною заявою, що «так не повинно бути, щоб Gucci, і тільки Gucci, мав монополію на синю-червону-синю і зелену-червону-зелену смужки на одязі та аксесуарах».

Однак той факт, що справу передано до суду, свідчить: Gucci має серйозні наміри захистити свою кольорову смужку, яка стала символом бренду.

Gucci вперше почав використовувати синю-червону-синю і зелену-червону-зелену смужки в 1963 році на нашийних хустках, вуздечках і тростинах. Реєстрація обох видів смужок як символу торгової марки припала на 1979 і 1988 роки відповідно.

Редакція

Редакція

Редакція “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ten + fourteen =