Джулія Робертс стала обличчям італійського бренду Calzedonia

Голлівудська актриса Джулія Робертс стала головною героїнею рекламного кампейну нової колекції італійського бренду Calzedonia, з яким співпрацює вже третій рік.

50-річна кінозірка з’явилася на рекламних кадрах в жіночних образах. Зокрема, Робертс позувала в лаконічних сукнях, стильному взутті та модних колготах з нової колекції популярної марки, – повідомляє nv.ua.

«Робота з брендом Calzedonia дозволила мені інакше поглянути на роль колгот в жіночому образі», – зазначила актриса, коментуючи співпрацю з брендом.

Шанувальники зірки відзначили, що Робертс помітно схудла. Так, на знімках, опублікованих на особистій сторінці актриси в Instagram, зірка демонструє стрункі форми.

За визнанням самої Робертс, схуднути їй вдалося не завдяки дієтам, а завдяки складним зйомкам нового проекту Повернення додому, в ході яких їй доводилося постійно бути на ногах:«Я дуже сильно схудла. Настільки сильно, що тепер ношу штани на пару розмірів менше. Чесно кажучи, я до цього не прагнула, але зйомки нового проекту Повернення додому виявилися настільки непростими, що мені доводилося постійно бути на ногах, бігати по сходах на високих підборах і носити важкі величезні сумки. Все це замінило мені карідотренування», – повідомила вона.

Читайте також:

Редакція

Редакція

Редакція “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

six + fourteen =