Oriole Capital Group вкладає $150 млн у створення Ан-74. “Американський інвестор” виявився звичайним офшором

Американська Oriole Capital Group інвестує $150 млн у серійне виробництво літаків Ан-74 у різних модифікаціях на потужностях Харківського державного авіаційного виробничого підприємства.

“Потужний інвестор міжнародного рівня”

“У відповідності до домовленості “Харківське державне авіаційне виробниче підприємство”, що входить до складу “Укроборонпрому”, отримає замовлення на серійне виготовлення літаків у розмірі 150 мільйонів доларів США. У свою чергу Oriole Capital Group отримає право на інвестиції у виробництво, модернізацію та збут цих літаків.

Окрім того, “Харківське державне авіаційне виробниче підприємство” буде отримувати замовлення на виготовлення запасних частин для літальних апаратів, проведення технічного обслуговування та навчання пілотів.

Ключовим елементом цього стратегічного партнерства є модернізація існуючого виробництва, повне залучення всіх 3000 фахівців харківського підприємства, а також програма з модернізації літаків і авіоніки, яка допоможе підвищити унікальні експлуатаційні можливості літака Ан-74″, – повідомляє “Укроборонпром”.

“Партнерство між Oriole, “Укроборонпромом” та “Харківським державним авіаційним виробничим підприємством” виходить за рамки географічних кордонів. Це поверне до життя один з найбільш знакових та унікальних літаків у світі – Ан-74″, – заявив Хоссейн Мусаві, генеральний директор Oriole Capital Group.

“Вперше на авіабудівне підприємство нашої країни заходить потужний інвестор міжнародного рівня, який планує вкладати кошти протягом багатьох років. Це є доказом того, що підприємства “Укроборонпрому” є надійними партнерами світового рівня, які гарантують якісне та своєчасне виконання замовлень. Фактично, це чіткий сигнал, “зелене світло” для інших інвесторів, які зараз обмірковують можливості інвестицій в українську високотехнологічну промисловість.

Інвестиційна та операційна підтримка Oriole значно підвищить комерційні виробничі можливості країни в регіоні та за її межами і являє собою стратегічну можливість продемонструвати об’єднані можливості партнерства України та США”, – заявив гендиректор “Укроборонпрому” Роман Романов.

У повідомленні “Укроборонпрому” зазначається, що Oriole Capital Group була заснована керівниками компанії Wamar International, яка займається виробництвом броньованих машин, виробництвом газових турбін та авіатехнологіями, й авіалогістичною компанією Aero-Pioneer Group.

Підозрілий офшор з арабським корінням?

Водночас в Інтернеті немає жодної інформації про Oriole Capital Group. Про Oriole Capital Group як про потенційного інвестора згадується лише у звіті UkraineInvest про інвестиційний клімат за другий квартал 2017 року.

Корпоративний сайт не дає жодного уявлення про її діяльність. Oriole Capital Group прописана за адресою: 9744 Wilshire Blvd, Suite 203, Los Angeles, CA 94158. Водночас це не поважна штаб-квартира фінансової компанії, а звичайна “поштова скринька” або ж віртуальна адреса для реєстрації офшорів, де поруч “мешкають” сотні різних компаній.

Якщо копнути глибше, можна дізнатися, що ORIOLE CAPITAL GROUP LLC зареєстрована 28 червня 2017-го в юрисдикції американського штату Делавер, тобто є офшором.

Материнська Wamar International також є офшором, корпоративний сайт, створений цього року, не містить жодної конкретики. Якщо пошукати в Інтернеті, її засновниками значаться люди з арабськими або близькосхідними прізвищами.

Небагато корисної інформації дає і сайт Aero-Pioneer Group. Це регіональний перевізник, що працює в Африці та на Близькому Сході, який у нього повітряний флот – загадка.

У будь-якому разі незрозуміло, чому підозрілий офшор українські чиновники представляють громадськості як “потужного інвестора міжнародного рівня”. Незрозуміло, які гроші (американські чи з Близького Сходу) і на яких умовах вкладають у стратегічне українське підприємство. Хто насправді заходить на Харківське державне авіаційне виробниче підприємство і чому ховається?

Якщо чиновники сподівалися, що підписання контракту з “потужним інвестором міжнародного рівня” викличе в Україні лише шалене захоплення і жодних питань, то помилилися.

Лише 2 тижні тому в Україну не з власної долі повернувся Владислав Каськів, який ще за часів Януковича підписав багатомільйонний контракт на будівництво LNG-терміналу з… лижним інструктором. Пояснень тій оборудці він досі не дав. Можливо, зараз повторюється те саме. У будь-якому разі непрозорість інвесторів і небажання показувати кінцевих власників викликає підозру.

Rost

Журналіст “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × three =